Ace din kuk!

Tifo Trondheim

Moderatorer: EvileyeS, haavarl

Brukeravatar
Arnold
Innlegg: 1555
Registrert: man 28 mar, 2005 19:50
Sted: Oslo
Kontakt:

Ace din kuk!

Legg inn av Arnold » tor 02 aug, 2007 10:29

Tror du ikke vi "simple vaktmestere" kan lese? Dette skal du få for! Jeg og Klovn kommer etter deg, vi veit hvor du bor!

Og for de som ikke skjønner hva det dreier seg om, dinosaurusen Ace (henspiller både på fysisk størrelse og alder) skrev i Svart på hvitt om TT Sør, og langet der ut mot enkelte sentrale personer i miljøet (Klovn og meg). :evil:
gymsalnazi @ http://www.myspace.com/holdbrillanplater

Brukeravatar
EvileyeS
Site Admin
Innlegg: 1447
Registrert: tir 19 jul, 2005 14:07
Sted: Trondheim

Legg inn av EvileyeS » tor 02 aug, 2007 11:12

Høhøhø! :p
Hevnaksjoner er under planlegging skjønner jeg?
Svikter ALDRI Rosenborg!

Brukeravatar
Pablo
Innlegg: 351
Registrert: tir 08 mar, 2005 02:22
Kontakt:

Legg inn av Pablo » tor 02 aug, 2007 11:23

Hva med et referat fra Svart på hvitt for oss som ikke har lest det?

Brukeravatar
EvileyeS
Site Admin
Innlegg: 1447
Registrert: tir 19 jul, 2005 14:07
Sted: Trondheim

Legg inn av EvileyeS » tor 02 aug, 2007 11:30

Jeg kan legge ut etterpå.
Svikter ALDRI Rosenborg!

Brukeravatar
HerrBlanco
Innlegg: 163
Registrert: man 26 sep, 2005 10:19
Sted: Beste østkant

Legg inn av HerrBlanco » tor 02 aug, 2007 11:38

Trodde jeg skulle daue når jeg leste det, dritbra :D :D :D

Regner med at "toppen av samfunnet" er Eggi og annet pakk som bor på beste vestkant :D Hilarious
Evig svart og kvit!

Mighty Midgets!

Brukeravatar
EvileyeS
Site Admin
Innlegg: 1447
Registrert: tir 19 jul, 2005 14:07
Sted: Trondheim

Legg inn av EvileyeS » tor 02 aug, 2007 11:40

Kaller du meg pakk nå, din lille østkantsrotte! :p
Svikter ALDRI Rosenborg!

Diabolic
Innlegg: 427
Registrert: tir 14 feb, 2006 20:28

Legg inn av Diabolic » tor 02 aug, 2007 12:50

Herlig, herlig.

Jeg henter popcorn.

Brukeravatar
Arnold
Innlegg: 1555
Registrert: man 28 mar, 2005 19:50
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av Arnold » tor 02 aug, 2007 13:38

Det må forøvrig legges til at blekka innehar enkelte ekstremt gode skribenter. I hvert fall en. Trenger vel ikke nevne navnet hans 8)
gymsalnazi @ http://www.myspace.com/holdbrillanplater

Brukeravatar
haavarl
Tifo Trondheim
Innlegg: 4673
Registrert: tor 10 mar, 2005 09:05
Sted: Askim

Legg inn av haavarl » tor 02 aug, 2007 14:23

Ja, jeg liker også det Myren skriver.



;)
planleggingsnazi

Brukeravatar
shadwell
Tifo Trondheim
Innlegg: 5124
Registrert: man 07 mar, 2005 21:03
Sted: nidaros

Legg inn av shadwell » tor 02 aug, 2007 16:08

slenger meg på topic!!! bindestrek? faen ta deg!!

Brukeravatar
EvileyeS
Site Admin
Innlegg: 1447
Registrert: tir 19 jul, 2005 14:07
Sted: Trondheim

Legg inn av EvileyeS » tor 02 aug, 2007 18:00

Her er artikkelen, som lovet:
RBK-supporter i sør

Å være RBK-supporter i sør, hva innebærer egentlig det? Jo, du er omgitt av mennesker som ønsker laget dit det brenner til evig tid. Det være seg en sammenrasket samling med innflyttere i Oslo fra Nord-Norge og de omkringliggende bygdene (Nord-Odal for eksempel) eller en gjeng med grillende, hesteeiende plankebærere fra plankebyen. Og det innebærer stort sett ”bortetur” hver eneste helg hvis du er av den virkelig fanatiske typen som følger laget ditt på så å si hver eneste borte- og hjemmekamp.

Ta dagen i dag for eksempel(10.06.07). Opp klokken 0700, huttetu! Husk det er søndag. Sette seg i bilen og kjøre til Gardermoen, ørkesløs kø i sikkerhetskontrollen på Gardermoen, krysser fingrene hver eneste gang på at man ikke møter en sikkerhetsvakt fra m****. Da hadde man vel blitt utsatt for full kroppsvisitering+++. En drittkjedelig flytur til stiftsstaden, men utrolig godt å komme til Trondheim hver eneste gang. Timene før kampstart er de lengste og kjedeligste på hele dagen, så det gjelder å legge opp reiseruten slik at ventetiden blir minimal. Tribuneopplevelsen er det som gjør at en orker disse turene, se laget sitt spille, kjenne på stemningen rundt, synge av full hals, høre de mest utrolige kommentarer, se Jo Erik bli rødere og rødere jo mer ha n prøver å få med seg folk på synginga, se Laban spiser pølser. Faktisk ganske mye artig, men det beste er å se RBK banke FFK(med forbehold om riktig sluttresultat). Sende en del sarkastiske sæsæmæss til venner og bekjente i plankebyen(ja, så barnslig er jeg). Så komme seg ut til Værnes igjen og stupe i seng sånn rundt 0100-01300 på natten. Slitsomt? Ja, men artig læll.

Hvem er det så som er RBK-supportere på Østlandsområdet? Jo, vi er ganske så sammensatt gjeng, noen har flyttet fra Trondheim som unge, men har bevart sitt forhold til RBK opp igjennom hele oppveksten. Det er folk som studerer på Østlandet, noen har flyttet hit for å jobbe og så er det de som har fått den rette lærdommen i ung alder av foreldre, besteforeldre, tanter og onkler.

Det rettes en stor takk til disse menneskene som har reddet disse unge menn og kvinner fra et liv i evig fornedrelse som supporter av et eller annet kvasilag på Østlandsområdet.

Denne gjengen samles som oftest rundt dugnader iverksatt av TT Sør i forbindelse med tifoarrangement. TT Sør er Tifo Trondheims avdeling på Østlandet/Oslo. Ingen preferanser, bortsett fra at du er RBK-tilhenger kreves for å delta. Vi er en gjeng som spenner fra den simpleste vaktmester og rørlegger til den ytterste samfunnseliten. Men på dugnad og kamp så er vi alle like og det gjøres ikke forskjell på noen av oss, det er faktisk det som er noe av sjarmen med fotballsupportere. Alle samles om en felles ting og samholdet er utrolig bra. Så ønsker du å delta på dugnadet eller på turer som arrangeres av oss, logg deg på http://www.tt05.no eller http://www.kjernen.com og følg med. Dugnader og turer blir annonsert der.

ACE
Svikter ALDRI Rosenborg!

Albrigtsen
Innlegg: 583
Registrert: tir 26 jul, 2005 23:18
Sted: Jessheim

Legg inn av Albrigtsen » tor 02 aug, 2007 18:12

Synes det var bra lesning jeg. Nevnes forøvrig ikke noe om pedagoger og samer. Det savna jeg
-Mighty midgets-

Brukeravatar
Arnold
Innlegg: 1555
Registrert: man 28 mar, 2005 19:50
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av Arnold » tor 02 aug, 2007 18:54

Albrigtsen skrev: Nevnes forøvrig ikke noe om pedagoger og samer. Det savna jeg
Nettopp det er jo enda et av mine ankepunkter. Hvorfor trekker han ikke frem disse gruppene? Her er det virkelig noen man kan trampe på :badgrin:
gymsalnazi @ http://www.myspace.com/holdbrillanplater

Albrigtsen
Innlegg: 583
Registrert: tir 26 jul, 2005 23:18
Sted: Jessheim

Legg inn av Albrigtsen » tor 02 aug, 2007 18:56

Som skrevet i en annen tråd her: da må du jo først se meg :lol:
-Mighty midgets-

Brukeravatar
laBan
Innlegg: 365
Registrert: ons 09 mar, 2005 16:08

Legg inn av laBan » tor 02 aug, 2007 20:33

En gang spiste jeg pølse på Lerkendal.... en gang.... så plutselig fremstår jeg som pølsemannen2 alle hevnaksjoner støttes :D

Svar