Noen tanker om turer for Kjernen sør!

For de i sør

Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen

smogli
Tursjef Sør
Innlegg: 77
Registrert: tor 28 jun, 2007 09:55

Noen tanker om turer for Kjernen sør!

Legg inn av smogli » tir 19 mai, 2009 09:49

Ble kontaktet av en herremann på forumet her, om videre organisering av litt turaktivitet for oss søringer.

Min kontakt i Europcar (KU for de som er ekstra godt kjent), fikser billigst mulig 9setere til oss, forsåvidt også større om noen har minibusslappen. KU har lappen på buss, så blir vi mange nok er resten opp til oss selv. Det koster heller ikke all verden å leie buss med sjåfør for en dag, om vi klarer å fylle bussen selvfølgelig.. Alt faller til slutt tilbake til hvor tidlig vi klarer å få ut informasjon!

Det som vi SKAL få til minst 9seter til er:

12.juli, Godset
2.august, Odd
23.august, Fredrikstad

Disse kampene reserverer jeg 9seter til, uavhengig av kamptidspunkt og lørdag/mandagskamp. Med tanke på motstanderen er det vel i verste fall mandagskamp det er snakk om.

Jeg tenker også at Engakampen 28.juni kan være en finfin mulighet til å rekruttere og informere om turer for Oslofolket, i og med at vi fyllte godt opp på bortefeltet både på Lsk og Lyn bør det være en smal sak å fylle en 50seters buss om vi bare klarer å nå ut til litt flere enn de på tt-forumet. Tenker at jeg/vi trykker opp et enkelt ark med info om at det blir tur til disse kampene, hvor det også informeres om den nyopprettede Facebookgruppen for "Kjernen sør", det er nok lettere å nå ut til gud, hvermann&fjortiser der enn bare på tt05.no/kjernen.com/rbkweb.com.

Mtp. påmelding til turer ble det foreslått å få til dette gjennom kjernen.com, eller i alle fall med samme mal som det brukes der, noe som selvfølgelig gjør at ting ser "bedre" ut. Andre innspill?
Sist redigert av smogli den ons 15 jul, 2009 19:55, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Guinness
Site Admin
Innlegg: 810
Registrert: tir 24 okt, 2006 21:52
Sted: Kalbakken

Legg inn av Guinness » tir 19 mai, 2009 09:58

Dette høres bra ut!

Ser også for meg muligheter til å få informert om dette på Two Dogs, for de som ikke frekventerer diveres fora på nett.

Jeg stiller gjerne opp hvis det trengs hjelp med organisering ihvertfall. Vi kan jo diskutere litt idag når vi treffes, det er vel noen som er tildels aktive av de som er med (?)

Jeg kunne også tenkt meg buss opp til Lerkendal på hjemmekampene, hvis flere er interessert i det.

Legg forresten gjerne ut en lenke til FB-gruppen.

Og; å ta ibruk navnet Kjernen Sør må vel isåfall tas opp med Kjernen? Hvordan forholder TT-sørmiljøet seg til dette?

martibs
Innlegg: 675
Registrert: tor 01 nov, 2007 13:28

Legg inn av martibs » tir 19 mai, 2009 11:15

Kan vi ikke bare si det som det er, at det er TT Sør som arrangerer tur?

smogli
Tursjef Sør
Innlegg: 77
Registrert: tor 28 jun, 2007 09:55

Legg inn av smogli » tir 19 mai, 2009 11:28

Navnet er for min del ikke viktig, så lenge vi klarer å få til et turopplegg "alle" kjenner til, som involverer litt flere enn de som er aktive på forumet her.

Vi er i gang i det små i alle fall!

Brukeravatar
haavarl
Tifo Trondheim
Innlegg: 4673
Registrert: tor 10 mar, 2005 09:05
Sted: Askim

Legg inn av haavarl » tir 19 mai, 2009 13:42

Siden TT Sørs eminente tursjef Evileyes har flytta til bedre beliggende strøk, trenger vi jo en ny. Så da foreslår jeg at smogli rett og slett er TT Sørs nye tursjef.
planleggingsnazi

Albrigtsen
Innlegg: 583
Registrert: tir 26 jul, 2005 23:18
Sted: Jessheim

Legg inn av Albrigtsen » tir 19 mai, 2009 14:48

Siden jeg ble utnevnt til tursjef etter Evil men har minimalt med tid til organisering....hversågod :lol: its yours
-Mighty midgets-

smogli
Tursjef Sør
Innlegg: 77
Registrert: tor 28 jun, 2007 09:55

Legg inn av smogli » tir 19 mai, 2009 14:54

Hehe, æ glær mæ..:) Tenker at vi kjører et felles supperåd, men jeg kan gjerne ta det første spadetaket når det gjelder å sjekke ut diverse transportmuligheter og alternativer. En noe mer organisering og styring skal vi uansett få til! :D

smogli
Tursjef Sør
Innlegg: 77
Registrert: tor 28 jun, 2007 09:55

Legg inn av smogli » ons 20 mai, 2009 08:14

Sjekker ut muligheten for buss til Lillestrømkampen 26.juli. Følg med!

Brukeravatar
Arnold
Innlegg: 1555
Registrert: man 28 mar, 2005 19:50
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av Arnold » ons 20 mai, 2009 09:44

smogli skrev:Sjekker ut muligheten for buss til Lillestrømkampen 26.juli. Følg med!
Dristig valg! Håper naturligvis at det blir tur, men vet av erfaring at man må hype turer i alle kanaler som er mulig og mase som et helvete for å få til slike turer. Har selv sittet i buss til Trondheim som en av fem eller seks personer.
gymsalnazi @ http://www.myspace.com/holdbrillanplater

smogli
Tursjef Sør
Innlegg: 77
Registrert: tor 28 jun, 2007 09:55

Legg inn av smogli » ons 20 mai, 2009 09:50

I "verste" fall en 9seter. Sjekker ut priser i dag, og er det noe gjennomførbart, skal det hypes i hue og ræva!

Brukeravatar
Guinness
Site Admin
Innlegg: 810
Registrert: tir 24 okt, 2006 21:52
Sted: Kalbakken

Legg inn av Guinness » ons 20 mai, 2009 09:59

Denne er mulig å hype opp. Hvis vi i tillegg får opp Facebook-gruppen etterhvert, er det mulig å invitere trøndere som nødvendigvis ikke henger på forumet, evt. andre forum. Jeg kjenner mang en trønder som ikke engasjerer seg like mye utenfor kampdag her i sør, men som sikkert kunne tenkt seg å bli med på en busstur.

Brukeravatar
EvileyeS
Site Admin
Innlegg: 1447
Registrert: tir 19 jul, 2005 14:07
Sted: Trondheim

Legg inn av EvileyeS » ons 20 mai, 2009 10:10

Det er jo kun promo som hjelper til å få med mange, dersom det er målet. Klarte jo 110 fordelt på to busser til Fredrikstad for en tid tilbake, så det skulle jo la seg gjøre å samle litt folk. :)
Svikter ALDRI Rosenborg!

smogli
Tursjef Sør
Innlegg: 77
Registrert: tor 28 jun, 2007 09:55

Legg inn av smogli » ons 20 mai, 2009 10:13

Ikke lov å skryte når man har sagt opp jobben :D

Brukeravatar
EvileyeS
Site Admin
Innlegg: 1447
Registrert: tir 19 jul, 2005 14:07
Sted: Trondheim

Legg inn av EvileyeS » ons 20 mai, 2009 10:40

pft! Jeg er kommende historiker, jeg skal dra frem gamle meritter jeg!
Svikter ALDRI Rosenborg!

Brukeravatar
amundsf
Innlegg: 131
Registrert: søn 07 aug, 2005 22:09

Legg inn av amundsf » fre 22 mai, 2009 20:44

Aalesund på lørdag. :D Sett opp buss!

Svar