29/10 RBK - TIL - 15seter minimum! 7 ække verst heller...

For de i sør

Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen

Svar
recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » lør 08 okt, 2005 13:07

amundsf skrev:Spør igjen jeg:
HVIS det mot formodning skulle være aktuelt å kjøre gudbrandsdalen skal man nok ikke se bort i fra at jeg stiger på på Lillehammer

Må se an økonomien litt jeg også, men hvis dere kjører om her, er nok sannsynligheten stor for at jeg blir med
Hadde i alle fall vært fint å vite om det i det hele tatt er aktuelt, eller om jeg må begynne å se om etter andre alternativer...
Jeg er stygt redd det er overveiende sansynlig med Østerdalen.
nec spe nec metu

Brukeravatar
amundsf
Innlegg: 131
Registrert: søn 07 aug, 2005 22:09

Legg inn av amundsf » lør 08 okt, 2005 15:00

Jeg er stygt redd det er overveiende sansynlig med Østerdalen.
Regna med det ja ;)

Men hadde dere kunnet tatt en ENDELIG avgjørelse? Slik at jeg kan bestille forhåpentligvis billige togbiletter :D

Men hadde jo selvsagt håpa på buss, så vil ikke bestille togbiletter før jeg er 100% sikker...

Brukeravatar
ace
Innlegg: 1612
Registrert: fre 15 jul, 2005 18:18
Sted: Plankebyen

Legg inn av ace » søn 09 okt, 2005 10:29

amundsf skrev:
Jeg er stygt redd det er overveiende sansynlig med Østerdalen.
Regna med det ja ;)

Men hadde dere kunnet tatt en ENDELIG avgjørelse? Slik at jeg kan bestille forhåpentligvis billige togbiletter :D

Men hadde jo selvsagt håpa på buss, så vil ikke bestille togbiletter før jeg er 100% sikker...
Herregud da mann, det er jo bare å ta fatt på Birkebeinerløypa over til Rena, ikke så langt det da, 55 km, hvis jeg ikke husker feil. Fin tur for å opparbeide formen og tørsten på! Bussen venter sikkert i ett par minutter på deg... :lol:
Svart og hvit for alltid!

Brukeravatar
amundsf
Innlegg: 131
Registrert: søn 07 aug, 2005 22:09

Legg inn av amundsf » man 10 okt, 2005 22:42

haha, godt forslag :D

Starter i morgen tidlig klokken 07:00 jeg. Med formen min må jeg nesten beregne litt god tid....

[ironi]Så skriv meg opp som påmeldt og at jeg går på og av bussen på Rena :lol: [/ironi]

EDIT: Men over til et seriøst spørsmål: For dere som har litt peiling: Kan det eventuelt være aktuelt at jeg går på bussen f.eks. på Stange? Eventuelt Hamar eller Tangen? (Så tar jeg toget dit...)

OG: Når blir avreise fra Oslo? Så jeg finner ut om jeg har sjangse på å rekke det....

recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » tir 11 okt, 2005 12:31

For å være helt ærlig, så har vi ikke peiling på noe av dette enda.
nec spe nec metu

Brukeravatar
Troinndern
Innlegg: 139
Registrert: ons 27 jul, 2005 22:24
Sted: Narvik

Legg inn av Troinndern » tor 13 okt, 2005 15:19

Mange påmeldte nå, Evil?

Brukeravatar
EvileyeS
Site Admin
Innlegg: 1447
Registrert: tir 19 jul, 2005 14:07
Sted: Trondheim

Legg inn av EvileyeS » fre 14 okt, 2005 05:20

Det er fortsatt bare 10 påmeldte....

Jeg tror vi bør få tatt en avgjørelse på overnatting eller ikke iløpet av helga, så vi får fastsaatt litt mer. Lettere for folk å avgjøre om de blir med eller ikke da.
Svikter ALDRI Rosenborg!

Brukeravatar
Arnold
Innlegg: 1555
Registrert: man 28 mar, 2005 19:50
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av Arnold » man 17 okt, 2005 18:28

Bruk mailinglista til Kjernen Sør, kanskje det dukker opp flere da?

recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » tor 20 okt, 2005 11:24

Siste nytt om eventuell buss opp til Trondheim:
Det kan se ut som vi har funnet det billigste alternativet, så da er det bare å håpe at det holder seg. Dvs at busselskapet ikke trekker det tilbudet. (Shit happens!)

Jeg spesifiserer at turen vil være for folk fra 18 år og oppover for de utenfor TT Sør-miljøet. Dette fordi ingen av oss gidder å ta noe ansvar for at foreldre sender med oss unga sine når vi uansett har tenkt å feste på Svingen etter kampen! Så leg er et must for de av dere som ser unge ut.

Ved 35 påmeldte ser det ut til at vi kan ende rundt 350,- per pers i pris.
Ved 25 som er absolutt minimum ender vi tett oppunder 500 spenn.

Pr nå er det altfor få til at vi i det hele tatt bryr oss om å arangere noe, så er folk interesserte i å se siste seriekamp til slike priser, ta kontakt asap, og da innen kl 1600 med "tursjef" på følgende måter: TURER@TT05.NO
Husk å sett Påmelding i Topic, og legg med FULLT NAVN, TELEFONNUMMER og gjerne nick også.

Minibuss ser pr d.d ut til ikke å være et realistisk alternativ pga pris.


NB! Alle priser er uten kampbillett!

Folk som har meldt seg som interesserte allerede bør gjøre det igjen i lys av ny info, både så de kan melde seg av nå pga pris før det blir bindende, og i mangel på noen år på baken! Dvs at vi nå starter på scratch med 0 påmeldte, og 25 er minimum!


"Tursjef" Evileyes legger ut denne info også på andre fora og mailinglister.


Edit: Evt spørsmål kan også tas til meg på pm. Ikke påmeldinger dog!
nec spe nec metu

Brukeravatar
Troinndern
Innlegg: 139
Registrert: ons 27 jul, 2005 22:24
Sted: Narvik

Legg inn av Troinndern » tor 20 okt, 2005 19:18

Regner med at sannsynligheten for tur er heller liten. For å øke sannsynligheten noe, foreslår jeg nok en gang at Evileyes tar med et skjema der man kan melde seg på førstkommende søndag. Evt Recon eller noen andre om du ikke møter på Two Dogs.

Ellers bestilte jeg billett for nesten en måned sida, så om noen kjører bil om det ikke blir buss, melder jeg meg gjerne på. :)

recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » man 24 okt, 2005 14:23

Buss utgår siden folk har tjære i rævva.

Jeg kjører regner jeg med.
men jeg aner egentlig ikke når enda.
Blir uansett over til søndag, så dere som har ytra ønske om å være med får ha det i mente!

Torbjørn (som var med til molde) og Troinndern(pokker meg glemt navnet ditt redan jeg) står først i køen. Da er det evt 2 plasser om folk vil sitte som sild i tønne. Sans 1 plass, må høre med de andre 50% av SGG først! :D
nec spe nec metu

recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » man 24 okt, 2005 20:20

Dama vil gjerne ha bilen også men jeg tenker: i sommer leide vi en splitter ny Mercedes torsdag-mandag med fri kilometer for 1300 spenn.

Enn om vi bare leier oss en litt stor bil (max 9-seter for førerkort kl. B) på Gardermoen og kjører opp med?
nec spe nec metu

Brukeravatar
Arnold
Innlegg: 1555
Registrert: man 28 mar, 2005 19:50
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av Arnold » man 24 okt, 2005 20:22

Høres greit ut det. Jeg vil gjerne være med i hvert fall. Så er spørsmålet nok en gang: overnatting eller ei?

Brukeravatar
Troinndern
Innlegg: 139
Registrert: ons 27 jul, 2005 22:24
Sted: Narvik

Legg inn av Troinndern » man 24 okt, 2005 20:29

Det blir overnatting.

Husk at bilen bør ha rette dekk. Kaldt i nord-østerdalen.

Albrigtsen
Innlegg: 583
Registrert: tir 26 jul, 2005 23:18
Sted: Jessheim

Legg inn av Albrigtsen » man 24 okt, 2005 20:33

hvis jeg slenger på den må jeg skjekke m overnatting!
-Mighty midgets-

Svar