Turer for TT Sør 2006

For de i sør

Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen

Brukeravatar
EvileyeS
Site Admin
Innlegg: 1447
Registrert: tir 19 jul, 2005 14:07
Sted: Trondheim

Turer for TT Sør 2006

Legg inn av EvileyeS » tor 10 nov, 2005 20:16

Turer fra Oslo i regi av TT i år, all info følger her, og mer kommer etterhvert!

TIDLIGERE TURER:
Fredrikstad - RBK 05.11
Påmeldte: 91

Brann - RBK 22.10
Påmeldte: 41

HamKam - RBK 15.10
Påmeldte: 45

Sandefjord - RBK 10.09
Påmeldte: 58

Stabæk - RBK 04.05
Påmeldte: 9


PRISER OG BETALING
- Pris per person på de foreløpig planlagte turene er 200,-(avvik kan forekomme, men det vil bli opplyst om)
- Betaling av turer SKAL skje senest en uke før turen finner sted, dersom ikke annet er opplyst.
- Informasjon om betaling vil bli gitt ved påmelding

PÅMELDING:
- skjer på mail til meg på turer@tt05.no
Ved påmelding må jeg ha:
- Fullt navn
- Telefonnummer
- Mailadresse

MERK:
- Det er minstekrav på antall påmeldte for at det skal bli organisert tur
- På eventuelle overnattingsturer vil det bli 18-årsgrense.
- Alle påmeldinger er bindende, og man må betale for turen, selv om man ikke møter opp!!
- Alle som er påmeldt på turer, vil få informasjonsmail i god tid før turen finner sted.


Kom med innspill om det ønskes flere turer!
Sist redigert av EvileyeS den fre 12 jan, 2007 09:09, redigert 47 ganger totalt.
Svikter ALDRI Rosenborg!

MrT
Innlegg: 55
Registrert: tir 15 mar, 2005 07:54

Legg inn av MrT » tor 10 nov, 2005 21:05

Og gjør dere det , så fikser vi så klart påmelding osv via Kjernen sida. Ala slik vi hadde det for Kjernen Trondheim i år.

Eller?

recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » fre 11 nov, 2005 08:26

Evil herved utnevnt til tursjef i Sør og får styre dette som han vil for meg ihvertfall!

Orker ikke legge så mye arbeid i det da det var j.. mye morsommere på de interne turene enn f.eks Hamar! selv om nok intet slår film- og musikkvaliteten til og fra Hamar. ;)

Men kjør på Evil. Bare bra om folk våkner her.

Edit: gull det, mrT!
nec spe nec metu

Brukeravatar
ESS
Innlegg: 17
Registrert: ons 28 sep, 2005 10:18
Sted: Eidsvoll

Legg inn av ESS » man 14 nov, 2005 13:10

tror det er en fordel for mange hvis en liste over turene blir lagt ut i god tid. Mange som mp planlegge litt. Påmelding gjennom kjernen sida er bra. Kunne kanskje prøvd å få til tur til serieåpning og 16. mai også. Hvis disse går på Lerkendal neste sesong.
Ultras Eidsvoll!

recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » man 14 nov, 2005 13:19

Mtp at dette er noe som gjøres frivillig, ikke gjennom kjernen, og uten noen som helst finansiell grunnmur tror jeg man kan se langt etter en spikra liste her. Det blir vel helst når Evil har tid og ork.
nec spe nec metu

ajax1
Innlegg: 43
Registrert: man 01 aug, 2005 15:57
Sted: Oslo

Legg inn av ajax1 » man 14 nov, 2005 13:40

Jeg og EE har snakket litt om det der og synes at serieåpningen bør være noe vi må få med oss, men så lenge det ikke eksisterer noen terminliste så blir det vanskelig å avklare noe. Men dersom folk legger av noen lapper av julelønna så kan vi sikre oss masse fine turer til året :)

Brukeravatar
EvileyeS
Site Admin
Innlegg: 1447
Registrert: tir 19 jul, 2005 14:07
Sted: Trondheim

Legg inn av EvileyeS » man 14 nov, 2005 15:13

Jepp, venter bare på terminlista, så legger man planer om turer utifra det, og kontakter aktuelle transportfirmaer og forhører meg om priser. :)
Svikter ALDRI Rosenborg!

recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » man 14 nov, 2005 15:36

Ikke overdriv det heller gutter. Det er ikke vår jobb å arrangere for gud og hvermansen som ikke gidder trekke tommelen ut selv. Vi skal ha turer for oss sjøl vi har det gøy på også, ikke bare arrangere for almuen som bare vil raskest fram og tilbake og pent se fotball.

Tur til Molde >>>>>>> turen til Hamar!!
Trur uansett ikke vi får enorme responser på turer helt opp til Trondheim. Kanskje Fredriksstad etc, men lite turer på 100 mil + t/r. Da samler vi heller kjernen på de.
nec spe nec metu

Tony
Innlegg: 6
Registrert: tir 08 mar, 2005 13:20
Sted: Lillestrøm

Legg inn av Tony » man 14 nov, 2005 19:45

EvileyeS skrev:Jepp, venter bare på terminlista, så legger man planer om turer utifra det, og kontakter aktuelle transportfirmaer og forhører meg om priser. :)
Ikke at jeg skal blande meg borti dere, men hvor mange er dere i Oslo som drar sammen på turer? Er ikke vanskelig å fikse transport ihvertfall, verre er prisen hvis man ikke vet hvem man skal kontakte

Tony-med skrivekløe i dag

Albrigtsen
Innlegg: 583
Registrert: tir 26 jul, 2005 23:18
Sted: Jessheim

Legg inn av Albrigtsen » man 14 nov, 2005 20:33

Vi har da den siste tiden blitt en liten gjeng på 7-8 stk som virker meget engasjert og som har hatt noe velykkede turer i år. Regner med at de samme er med MER til neste sesong og videre. Utover dette blir det å se ann i starten av sesongen hvor mange (utover de 7-8) som gidder.
-Mighty midgets-

Brukeravatar
Arnold
Innlegg: 1555
Registrert: man 28 mar, 2005 19:50
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av Arnold » man 14 nov, 2005 21:22

recon skrev:Ikke overdriv det heller gutter. Det er ikke vår jobb å arrangere for gud og hvermansen som ikke gidder trekke tommelen ut selv. Vi skal ha turer for oss sjøl vi har det gøy på også, ikke bare arrangere for almuen som bare vil raskest fram og tilbake og pent se fotball.
Tja... Gjør da vel ikke noe om man får med flere enn den faste gjengen. Ingen vits i å være sære, synes heller vi kan gjøre det beste ut av det og forsøke å skape et bredere miljø her nede. Men det er nå min mening...

recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » man 14 nov, 2005 21:55

Joda, men vi trenger ikke overdrive jobben med det. Det er en grunn til at jeg hata å reise med kjernens busser! :D 90% bønder!


Uansett er vel kjernen vår en god del større enn 7-8 mann nå.
Endel av de gamle i Sør er litt fra og til da, noen med litt mer forståelige grunner enn andre! ;)
Men regna på folk på dugnader og minibussturene er vi vel endel flere enn 7-8 i kjernegjengen.
nec spe nec metu

Brukeravatar
ace
Innlegg: 1612
Registrert: fre 15 jul, 2005 18:18
Sted: Plankebyen

Legg inn av ace » man 14 nov, 2005 22:14

Visst f... skal vi på turer til neste sesong igjen. Stiller opp og hjelper til jeg om det trengs. Terminlista foreligger vel også snart?
Svart og hvit for alltid!

Lond

Legg inn av Lond » man 14 nov, 2005 22:29

Nja. Først må molde rykke ned vettu.

Brukeravatar
ace
Innlegg: 1612
Registrert: fre 15 jul, 2005 18:18
Sted: Plankebyen

Legg inn av ace » tir 15 nov, 2005 20:20

Er vel på lørdag det skjer, så til uka kommer det vel et nytt oppsett, da? :D
Svart og hvit for alltid!

Svar