Turer for TT Sør 2006

For de i sør

Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen

Brukeravatar
EvileyeS
Site Admin
Innlegg: 1447
Registrert: tir 19 jul, 2005 14:07
Sted: Trondheim

Legg inn av EvileyeS » ons 08 mar, 2006 13:28

Prisoverslag mottatt og førstepost oppdatert...
Svikter ALDRI Rosenborg!

fettgeiser
Innlegg: 17
Registrert: man 13 mar, 2006 07:22
Sted: Bærum

Legg inn av fettgeiser » tor 16 mar, 2006 08:25

Folkens, nå nærmer det seg sesongstart på åråsen, gleder meg noe helt for jævlig til å komme igang! Men nå har jeg flytta til slependen i bærum, så dette blir første sesongen min som rbk-supporter i eksil.

Derfor hadde det vel ikke skada å komme i kontakt med andre som bor her nede, og som akter å dra på kampene rbk spiller i østlandsregionen...
Så om det er folk som pleier dra sammen på fotball og fyll når rbk spiller her nede, er jeg gjerne med!
Har pleid å stå sammen med Kjernen på Lerkendal, men er ikke medlem noe sted.

Muligens kraftig feilplassert dette innlegget, men whatthefuck, jeg tar sjansen.................
Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?

Brukeravatar
haavarl
Tifo Trondheim
Innlegg: 4673
Registrert: tor 10 mar, 2005 09:05
Sted: Askim

Legg inn av haavarl » tor 16 mar, 2006 12:06

TT har to funksjoner.

Først og fremst å gi visuell støtte til laget, ved forskjellige former for tribuneaktiviteter. Det betyr at vi bruker ledig tid mellom kampene til å møtes for å lage forskjellige ting.

Dernest å være et sosialt møtepunkt for RBK-supportere. Mesteparten av det sosiale er i forbindelse med tifoarbeidet (dette samler flest av TTs medlemmer). I tillegg er puben Two Dogs i Brugata et samlingssted for å se TV-sendte RBK-kamper, både for TT-ere og andre RBK-supportere. Videre arrangerer TT av og til reiser til kamp.
Så om det er folk som pleier dra sammen på fotball og fyll når rbk spiller her nede, er jeg gjerne med!
Formålet med TT er tribuneaktivitet. Ofte vil det derfor være slik at TT-ere ikke deltar på vorspiel og fyll på kampdag, men derimot bruker tid på å forberede arrangementer. (Allikevel: andelen avholdsfolk i TT Sør er under 5 %, og det hender jo at TT-ere også tar seg en tår. Har jeg hørt.)

Med andre ord: best utbytte får du av å bli med på dugnader også ... da blir du i tillegg kjent med folka underveis.
planleggingsnazi

fettgeiser
Innlegg: 17
Registrert: man 13 mar, 2006 07:22
Sted: Bærum

Legg inn av fettgeiser » tor 16 mar, 2006 13:15

Har liten kjennskap til hvordan man lager bannere og flagg, omtrent null erfaring, men dette kan sikkert læres. Ser ikke bort ifra at jeg kunne komme og hjelpe til en gang iblant.

men når det kommer til oppvarming og liv før kamp skjønner jeg at innlegget mitt kanskje hadde hatt mer for seg på kjernens forum?

uansett, takk for oppklarende tilbakemelding fra haavarl.
Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?

Brukeravatar
*Thor*
Innlegg: 181
Registrert: tor 07 apr, 2005 13:27

Legg inn av *Thor* » tor 16 mar, 2006 14:39

Øh. Hør på en som har en viss erfaring. Ingenting er spesielt lurt med å være full før/under fotballkamp. Du ser dårligere, får med deg lite, lukter dritt og er generelt irriterende. Det samme gjelder forsåvidt på en evt tur. Nå er det forskjell på sk. noen kalde og fyll, men siden du nå velger benevnelsen fyll, synes jeg dette svaret er på sin plass. Som et godt råd og en klapp på skuldra. Ikkeno annet.

Edit: Men vinner vi serien er det alltid betimelig å gå for et skjema på nitten halvlitere, bare så det er sagt. Sant, Haavard? :badgrin:

Thor
-einast som dug!

Brukeravatar
haavarl
Tifo Trondheim
Innlegg: 4673
Registrert: tor 10 mar, 2005 09:05
Sted: Askim

Legg inn av haavarl » tor 16 mar, 2006 15:03

Næh, etter en halvannen liter er det vanligvis fullt hos meg ... Cola, selvsagt.
planleggingsnazi

Brukeravatar
*Thor*
Innlegg: 181
Registrert: tor 07 apr, 2005 13:27

Legg inn av *Thor* » tor 16 mar, 2006 15:43

Heller:Bilde

Enn:Bilde

Thor
-einast som dug!

Brukeravatar
EvileyeS
Site Admin
Innlegg: 1447
Registrert: tir 19 jul, 2005 14:07
Sted: Trondheim

Legg inn av EvileyeS » tor 16 mar, 2006 16:16

Nå er jeg relativt for både Cola og Øl jeg da, men leke litt med tannbørste og trommesett innimellom burde da hjelpe for min del...? :p

Uansett, 5 turer planlagt foreløpig, så får vi se om vi får nok påmeldinger til å arrangere de, eventuelt utvide fra minibuss til buss! :)
Svikter ALDRI Rosenborg!

Brukeravatar
EvileyeS
Site Admin
Innlegg: 1447
Registrert: tir 19 jul, 2005 14:07
Sted: Trondheim

Legg inn av EvileyeS » ons 22 mar, 2006 11:58

Da har man nok en gang oppdatert litt. Påmeldinger kan skje til meg!
Svikter ALDRI Rosenborg!

Brukeravatar
Hexen
Innlegg: 25
Registrert: ons 24 aug, 2005 07:51
Sted: Frogner

Legg inn av Hexen » søn 26 mar, 2006 12:13

Pablo skrev:Aner vi en revolverduell utenfor Jessheim Storsenter ved solnedgang neste lørdag?
Stripa......=)

Albrigtsen
Innlegg: 583
Registrert: tir 26 jul, 2005 23:18
Sted: Jessheim

Legg inn av Albrigtsen » søn 26 mar, 2006 13:09

Hehe, det som er igjen av den ihvertfall :lol:
-Mighty midgets-

Brukeravatar
EvileyeS
Site Admin
Innlegg: 1447
Registrert: tir 19 jul, 2005 14:07
Sted: Trondheim

Legg inn av EvileyeS » fre 21 apr, 2006 11:07

Vil bare si at for folk så er det bare å begynne å melde seg på turer i høst allerede nå!

Jo fler vi blir, jo billigere blir det, husk det! :)
Svikter ALDRI Rosenborg!

Brukeravatar
ace
Innlegg: 1612
Registrert: fre 15 jul, 2005 18:18
Sted: Plankebyen

Legg inn av ace » fre 21 apr, 2006 13:08

Få lagt ut påmelding til disse turene på både kjernen.com og rbkweb.no. Husk at mange av de som er interessert i tur ikke er inne på disse sidene eller forumet her.
Svart og hvit for alltid!

Brukeravatar
EvileyeS
Site Admin
Innlegg: 1447
Registrert: tir 19 jul, 2005 14:07
Sted: Trondheim

Legg inn av EvileyeS » fre 21 apr, 2006 13:51

De ligger allerede ute på http://kjernen.com/art/3576 med link og info direkte fra Kjernens bortetur-side.
Svikter ALDRI Rosenborg!

Tjuls
Innlegg: 46
Registrert: man 24 apr, 2006 14:52
Sted: Kolbotn
Kontakt:

Legg inn av Tjuls » man 24 apr, 2006 14:54

Blir det arrangert noe tur til rbk-vif? dette er årets tur for klanen har jeg hørt rykter om, så det kan bli liv.. Er en gjeng på 3-4 stk som drar opp uansett tror jeg..

Svar