Tyrkisk tribuneliv

Tifo Trondheim

Moderatorer: EvileyeS, haavarl

Svar
RBKw
Innlegg: 70
Registrert: tor 28 jul, 2005 18:19
Sted: Trondheim

Tyrkisk tribuneliv

Legg inn av RBKw » tir 30 okt, 2007 02:08

Holder meg litt oppdatert på tyrkisk fotball også. Her er film fra Fenerbahce.

http://www.youtube.com/watch?v=VvxlKU9UEss

Hadde vært gøy og fått til noe "stort" på Lerkendal snart :)

Sykt mye konfetti utover banen
http://www.youtube.com/watch?v=8AInR7EZ-zo

50 000 hoppende fans
http://www.youtube.com/watch?v=LBBPoyXEOhM

Problemet at det er umulig å aktivisere hele Lerkendal. Det eneste de er med på er R-B-K, RO-SEN-BORG, og til nød holde skjerfet over hodet på oppfordring under en sang.

Under Valencia kampen satt jeg over Kjernen, og valgte, som resten av stadion, å stå de siste fire minuttene. Da fikk jeg et dunk i ryggen etterfulgt av "SETT DÆ!" av en eldre dame og barnebarnet på 15.

Brukeravatar
arntf
Innlegg: 361
Registrert: ons 11 okt, 2006 09:02
Sted: Trondheim

Legg inn av arntf » tir 30 okt, 2007 15:57

Om du sammenligner tyrkere med trøndere på stadion, er du dømt til å bli skuffa åkkesom. At Lerkendalspublikummet er med på såppas som R-B-K/Ro-Sen-Borg, klapping og, i sjeldne tilfeller, bølgen, anser jeg nesten som et under.

Skal vi utvikle en supporterkultur som favner hele stadion, mener jeg at vi må bygge videre på det som vi allerede har. Gjør disse enkle tingene hver kamp og sørg for at publikum tilslutt blir så vant med det at de forventer at de skal være med på ropet, klappinga, bølgen og etterhvert allsang.

Å få Lerkendal til å hoppe som tyrkere kan du skyte en hvit pil etter, men noe kan gjøres...
"Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Brukeravatar
Eskil
Tifo Trondheim
Innlegg: 495
Registrert: søn 11 feb, 2007 21:57

Legg inn av Eskil » tir 30 okt, 2007 16:05

hm..
Jeg for min del trodde aldri at hele Lerkendal noengang ville synge Et bilde tan ivers. Men mot schalke så ble jeg, som så mange andre, utrolig overrasket. Så det er helt klart muligheter for et bedre engasjement fra hele stadion framover. Men den dagen hele lerkendal hopper, skal jeg gå moonwalk helt til molde og så skal jeg ha sex med alle i tornekrattet!

Brukeravatar
arntf
Innlegg: 361
Registrert: ons 11 okt, 2006 09:02
Sted: Trondheim

Legg inn av arntf » tir 30 okt, 2007 23:59

Desperat, Eskil?
"Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

petters1984
Tifo Trondheim
Innlegg: 1199
Registrert: man 07 mar, 2005 21:24
Sted: På landet

Legg inn av petters1984 » ons 31 okt, 2007 00:05

Høres ut som en utfordring forran borteturen til moille neste år, Åge, skriver du ut lapper som vi deler ut på hele stadion på serieåpninga, et hopp er nok :badgrin:
UN99

petters1984
Tifo Trondheim
Innlegg: 1199
Registrert: man 07 mar, 2005 21:24
Sted: På landet

Legg inn av petters1984 » ons 31 okt, 2007 00:07

Jeg kjører følgebil, trenger kameramann
UN99

Brukeravatar
arntf
Innlegg: 361
Registrert: ons 11 okt, 2006 09:02
Sted: Trondheim

Legg inn av arntf » ons 31 okt, 2007 00:36

Stiller gjerne, da jeg er spesielt interessert i hva slags teknikker Eskil har tenkt å ta i bruk for å komme ned i buksa på tornekrattingene. Bør det ikke forøvrig kreves at han er kledt i drakta?
"Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Brukeravatar
Eskil
Tifo Trondheim
Innlegg: 495
Registrert: søn 11 feb, 2007 21:57

Legg inn av Eskil » ons 31 okt, 2007 12:25

arntf skrev:Stiller gjerne, da jeg er spesielt interessert i hva slags teknikker Eskil har tenkt å ta i bruk for å komme ned i buksa på tornekrattingene.
Bruker bare min naturlige sjarm. Jeg kan jo også øve inn noen gamle tyske folkeviser fra 1940-tallet for å tenne de litt eldre i tornekrattet.

Svar