Faen, har bestilt et sett med billetter for mye, fikk ikke noen bekreftelse på den første bestillingen min, så jeg bestilte på nytt. Men jaggu gikk den ikke igjennom. Sitter med tre billetter for mye, så hvis noen trenger billett så selges disse til pålydende og til RBK'ere. Ta kontakt via e-post.
Du ace, jeg har fått et lite hint om at min billett kanskje ikke finnes. Så hvis du kan sende meg en pm eller no sånt med tlf, så jeg kan få tak i deg om det ikke går veien i kveld, så blir du kanskje kvitt en av billettene også.
Ringte nå, og beskjeden var at jeg sto der, men at det var en annen som ikke sto der. Hvem det var veit jeg ikke, men husk at ace har no bill. ledig, så det ordner seg sikkert.
Sjekk pm så fort jeg har skrevet den. Trenger mobnr ditt for å få droppa av no stæsj hos deg før jeg setter fra meg bilen. Kan handle for deg og når jeg kjøper Dahls til meg selv, om du vil.
Sånn som det ser ut nå så går en billett til troinndern, en til en kvasi trønder her i byen, ergo en billett til overs. Første mann til mølla. Ingen med Fredrikstad dialekt bør prøve en gang, da blir det deng!