Arnold wrote:Jeg skal sitte bak Ace! Og kanskje ha dama til Guiness ved siden av meg? Høres ut som en flott tur.
Du lever farlig nå! Det iverksettes strenge tiltak mot ethvert forsøk på ordensforstyrrelse. Husk det er større plass å bevege seg på i en buss en i en 9 seter. Make my day, PUNK!
PS! Drit i de to ekstra plassen, jeg skal ha to seter for meg selv, dette er en ordre!
Spander pils på meg, så skal vi få til plass til deg og dama di bak i bussen:p
Forøvrig trenger jeg hjelp til å få frakta øl og annen leske ned til bussen da jeg ikke har tilgang til bil på søndag.. Om noen ser seg kyndig til å mekke musikk til turen så ta gjerne med dette.. HAr sendt mlding til Øyvind for å høre om det finnes noe øl fra tidligere turer stående her i oslo, men enda ikke fått svar..
dette er den første (lang)turen jeg er med på. så derfor lurte jeg på noe, er det lov å ha med seg noen øl og å drikke dem på bussen så lenge man bare oppfører seg ordentlig? eller er det forbudt (sånn som sjåføren på bussen fra oslo til bortekampen mot stabæk sa)?
mortenlj77 wrote:dette er den første (lang)turen jeg er med på. så derfor lurte jeg på noe, er det lov å ha med seg noen øl og å drikke dem på bussen så lenge man bare oppfører seg ordentlig? eller er det forbudt (sånn som sjåføren på bussen fra oslo til bortekampen mot stabæk sa)?
Jeg har ikke tenkt å nekte noen å drikke, men med det første tegn til fjortisfyll og faenskap så er det rett ut av bussen og man får komme seg hjem på egen regning