ah så ikke det der jeg...
jaja, 1700 er enda bedre, ville bare la deg bli ferdig på jobb, tjukken, men alle vet jo at webdesignere bare har siesta på jobb uansett.
På en onsdag kan vi knapt reise no tidligere (eller jeg kan, for jeg har flexitid ).
Bra, folkens, da slipper jeg å stå alene på den morkne og forfalne stadion til FFK. Vær oppmerskom på at det arrangeres Tall Ships Race her i byen, så Sentrum er sperret for biler og det går kollektivtransport til Sentrum! Sjekk linken http://www.tallships2005.org/fredrikstad/ Hvis dere kjører til Sarpsborg og tar 109 ned mot Fredrikstad, kan dere imidlertid komme ned til Sentrum og få parkert i rimelig avstand fra Stadion. Kan gi dere en nærmere beskrivelse, hvis ønskelig. Tror kl. 1700 blir i knappeste laget, det regnes med mye trafikk inn til Fredrikstad denne dagen. Bruker vanligvis ca 1t til Oslo fra Fredrikstad. Ønsker dere velkommen til Plankebyen!
Hege er en av veteranene i det som var kjent som Kjernen Sør. Hadde alle vært like velvillige til å dra på tur som henne hadde vi ikke hatt problemer med turene her i sør. Ja, jeg går god for henne (hvis ikke vanker det vel juling?)