Ja, har skjønt det er noen rabatter ute og går. Men til tross for de rabattene var jo Bislett mye dyrere enn hva jeg kjørte for til Hamar. Er jo an av Oslos dyreste i utgangspunktet. Men, selvfølgelig, det koster å ha nye, fine busser!
EvileyeS wrote:avventer forøvrig prisoverslag fra Bislet Limousine også...
Oslo billigste bussfirma, det... Kan sjekke ut prisen et par andre steder, som jeg vet kjører billigere enn Bislett.
Om man har en far som jobber der så betyr det som regel billigere enn fullpris... Til Fredrikstad kjørte vi vel med dyreste minibussen dems for 3000...
Det er 7 påmeldte for øyeblikket! MELD DERE PÅ!!
EvileyeS wrote:avventer forøvrig prisoverslag fra Bislet Limousine også...
Oslo billigste bussfirma, det... Kan sjekke ut prisen et par andre steder, som jeg vet kjører billigere enn Bislett.
Om man har en far som jobber der så betyr det som regel billigere enn fullpris... Til Fredrikstad kjørte vi vel med dyreste minibussen dems for 3000...
Det er 7 påmeldte for øyeblikket! MELD DERE PÅ!!
Han klarer vel sikkert å presse det litt ned ja!
13000 til Trondheim med 2 sjåfører t/r på dagen, er billigste jeg klarer å skaffe.
Ikke driv og legg ut sånt for hver påmeldte nå. Prisen endra seg litt i siste liten på hamarturen også. Vi setter prisen når vi vet endelig pris nøyaktig, hvor mange påmeldte for å ha storbuss, og så runder vi av til nærmeste tier over, så vi slipper dille med kronestykker og femtiøringer.