Billett til tog bør kjøpes på flyet da man sparer en del kronasje på dette, kjøp tur/retur. Du kommer til Liverpool Street Station. Derfra går det subway i alle retninger
Hotell: Bluebells Hotels, 14 Pembridge Square Notting Hill, Central London. Var det ikke Bluebells da, gammern? Joda, flisespikkern!
Kan bookes via travelstay.com
Ett lite tips om returen fra Stanstead, det kan være uhorvelig med kø på innsjekkingen der ute, så vær ute i jævla god tid. Noen venner av meg rakk ikke flyet en gang, da det var kø fra jernbaneperrongen og til terminalen.
Det går tog fra flyplassen til alle byene i området, så transport fra flyplassen er ikke noe problem
Hotell: Hotel Acon, Mintropstrasse 23, Düsseldorf. Bookes gjennom booking.com. Ligger like ved jerbanestasjonen og 10 min fra Altstadt med alle sine barer. Også mulighet for å stikke en tur innom "Kö" som er handlegata som bør passe alle pent kledde (men dere har faen meg ikke råd til å handle der, haha)
Det går tog til Gelsenkirchen fra Düsseldorf, så det er heller ikke noe problem med transport til kampen, skal sjekke litt nærmere om dette siden.
yes. da er fri fikset fra jobb i forhold til tysklandstur..men riktignok fri uten lønn så turen blir jo da dobbelt så dyr... trenger en rik onkel!! (ace!!? )
Haha, er sykemeldt på fjerde måneden, så kassa begynner å skrumpe inn, men det er billig å drikke og spise der nede. Kasse øl til 160,-, godt øl. Og en bab til 20-30,- kroner (döner).Pluss masse wurst mit brot und senf.