29/10 RBK - TIL - 15seter minimum! 7 ække verst heller...

For de i sør

Moderators: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen

Post Reply
EvileyeS
Site Admin

Post by EvileyeS »

ja, overnatting er jeg usikker på selv... jeg har i utgangspunktet svært begrenset med penger..
Svikter ALDRI Rosenborg!
Troinndern

Post by Troinndern »

Albrigtsen wrote:hvis jeg slenger på den må jeg skjekke m overnatting!
Ellers er det ikke ulovlig å sove i bilen.

F.eks. kan en sove i passasjersetet, og en i baksetet. Kanskje en får sovi på gulvet også. (Du sover jo de fleste plasser, Albrigtsen.) :lol:
Albrigtsen

Post by Albrigtsen »

klarer meg jeg :lol:
-Mighty midgets-
recon

Post by recon »

Faen hylle og Dagfinn Høybråten, har dukka opp en "liten" hindring for meg, så jeg vet pokker meg ikke om jeg får til å dra nå.

Men uansett, så anbefaler jeg at man sjekker med Europcar osv på Gardermoen (billigst å hente og levere på flyplassene) om bil. Som sagt kosta det 1300 spenn for en splitter ny Mercedes torsdag-mandag med fri km hos de i sommer.
nec spe nec metu
recon

Post by recon »

nec spe nec metu
recon

Post by recon »

Henting 28-10-2005 / 18h00 - OSLO GARDERMOEN INT'L AIRPORT (OSLT01)
Retur 31-10-2005 / 10h00 - OSLO GARDERMOEN INT'L AIRPORT (OSLT01)
Varighet: 3 døgn
Bilgruppe

Total leiepris 1 000.00 NOK
Denne leieprisen inkluderer Fri kjørelengde

bil: Ford Focus 1.6 STW e.l m/ AC

et par slike, og 4-5 mann i hver. 200 hver i leie pluss bensin. Vel?
så sliper alle å bekymre seg om egne biler.
(Med en stk ung sjåfør forsikring blir det 1375 pr bil)
nec spe nec metu
shadwell
Tifo Trondheim

Post by shadwell »

hva med å høre med alle bilutleiefirmaene i oslo? hvis de har innleverte biler som skal opp til butikkene dems i trondheim får dere jo gratis kjøretur opp...
sangnazi
Arnold

Post by Arnold »

Noen som vil kjøre da? Selv har jeg ikke lappen, så jeg er uaktuell som sjåfør. Men får jeg sitte på skal jeg da alltids være med på å betale for meg.
Albrigtsen

Post by Albrigtsen »

jeg driver å megler til meg bilen, men kan ikke love at jeg vinner den kampen (har hatt den endel nå) Men alternativet er da leiebil? Evt hvor mange blir det plass til og hvem får være med?
-Mighty midgets-
Troinndern

Post by Troinndern »

shadwell wrote:hva med å høre med alle bilutleiefirmaene i oslo? hvis de har innleverte biler som skal opp til butikkene dems i trondheim får dere jo gratis kjøretur opp...
Problemet er vel da at bilen vi evt. leier i Trondheim skal leveres i Trondheim igjen ...
Troinndern

Post by Troinndern »

Albrigtsen wrote:jeg driver å megler til meg bilen, men kan ikke love at jeg vinner den kampen (har hatt den endel nå) Men alternativet er da leiebil? Evt hvor mange blir det plass til og hvem får være med?
Leiebilen henter og leverer i tilfellet du, du bor jo et steinkast fra flyplassen. I den leiebilen vil det være plass til min 5, maks 7(?) pers.

Men det er vel plass til fem i weekend-tilbudet fra Recon. Altså helt vanlig størrelse. Jeg føler meg uansett sikker på å være med.

Torbjørn, Albrigtsen, Meg, (Arnold, Evileyes, Recon)
recon

Post by recon »

Kæs, vi leier bare to. Om jeg og Albrigtsen kjører egne biler eller leide spiller jo nada rolle. Med leid bil er det jo heller ikke noe problem å dele på kjøring.

Slæpp off. Bare få kontroll på antall folk så ser man jo hvor mange biler man trenger! Ta ansvar folkens, jeg sliter litt enda med å få verifisert turen pga en hindring jeg plutselig kom på. En kostbar hindring. Eller for å si det på norsk, bursdagen til "sjefen". Jada, jeg er piska.

Uanfuckingsett, tell opp noen, jeg har funnet info og priser til dere, men gidder ikke legge alt i henda på dere.
nec spe nec metu
EvileyeS
Site Admin

Post by EvileyeS »

jeg og klovneri SKAL oppover, uansett hvordan, om vi så må gå.... :) men noen, helst de eldste, må få fikset dette med leiebil da, så må vi andre bare betale vår andel av leie og andre utgifter til disse.. først, FIKS BIL!
Svikter ALDRI Rosenborg!
Troinndern

Post by Troinndern »

recon wrote:Kæs, vi leier bare to. Om jeg og Albrigtsen kjører egne biler eller leide spiller jo nada rolle. Med leid bil er det jo heller ikke noe problem å dele på kjøring.
Og om vi får til to biler kan jo en bil kjøre ned etter kampen, og den andre bli til formiddagen etter.
recon

Post by recon »

Europcar har leiebil med fri kjørelengde fra kr 795 (fredag morgen - mandag morgen), forutsatt henting på flyplass: link
nec spe nec metu
Post Reply