Tror de som har vært førstereisende på de siste par tre turene godt kan tenke seg å bli med på flere. Bra stemning og gode resultater teller positivt i denne sammenheng. Meld dere på til Fredrikstad! NÅ!
Det er ikke blitt sendt ut noe enda, fordi jeg trengte litt søvn etter Bergensturen. Jeg var hjemme kl. 17(dro rett på jobb etter turen) og sovnet senest halvannen time etterpå. Tenkte å sette meg ned å begynne å pushe ut info i dag til folk, må bare komme meg hjem fra jobb først!
Dobbeldekker blir det nok mest sannsynlig om vi passerer 50 påmeldte, ihvertfall skal jeg spørre om det, og høre om det ikke blir for dyrt(men det kan jeg aldri tenke meg), så det skal nok bli liv! Forøvrig er det vel over 30 påmeldte nå.
Dessuten venter jeg på en liste fra Korsgat, som visstnok skal inneholde nærmere 20 navn, så nå får vi se da!
Fin annonse på www.rbk.no. Trykket feil og kom inn på siden, klikket meg inn hit, men så måtte jeg trykke tilbake med en gang, for syntes jeg så tt logoen. Veldig bra! Det første jeg la merke til på sida faktisk!
Fikk forøvrig lista fra Korsgat i går over folk som har meldt seg på fra Kjernen, så vi passerte i dag 90 påmeldte, noe som betyr to busser!
Mange ledige busser enda, så det er enda håp for de som ikke har meldt seg på, men skynd dere og meld dere på fortest mulig!!!