Jeg har allerede fått noen henvendelser angående tur til denne kampen. Er det noe ønske fra flere om felles tur fra Oslo?
Update 15.07:
Jeg har nå tatt avgjørelsen om at det blir overnattingstur.
Avreise Oslo lørdag 11. august klokken 08:00.
Hjemfreise fra Bergen blir sannsynligvis rundt kl. 12:00 søndag 12. august.
Mer info vil følge!
Last edited by EvileyeS on Mon 13 Aug, 2007 12:54, edited 4 times in total.
Hvorfor tilbringe mer tid i Bergen enn nødvendig? Skjitby!
Men seriøst nå: Overnattingstur hadde vært fett det, men jeg tror det er lettere å fylle bussen med dagstur. Men ta en ringerunde til diverse overnattingssteder likevel og få en pris.
Prisen går dessuten fort opp med overnattingstur, så sånn sett er det for mange greiere med dagstur. Dagsturen i fjor gikk jo for så vidt ganske så greit.
Jeg tenkte nå å høre hva som var mest ønskelig blant folk selv om jeg ikke har fått prisoverslag enda jeg da, så kommer prisoverslag så fort jeg får svar fra selskapene jeg har kontaktet.
Jeg har nå mottatt et prisoverslag foreløpig, og overnattingstur er det klart dyreste alternativet. Venter på flere prisoverslag før jeg tar noen avgjørelser.
Neste tilbud har ankommet, og overnattingstur ligger på bare litt over det en dagstur ville kostet. Jeg holder dere løpende oppdatert, og vil foreta en sjefsavgjørelse i løpet av helgen, hvorpå dere vil bli informert om minimumsantall for å få til tur, samt pris og påmeldingsfrister.