Det at et colabeger ble kastet mot en ålesund spiller i serieåpninga. Og alt oppstyret rundt det etterpå. Det begeret var fullt, men nå var det tusen tomme begeret som ble kastet.
Det ble en del rabalder om ett colabeger som ble kasta etter feirende ålesundspillere foran kjernen på lerkendal. Til kampen i går hadde vi gått til anskaffelse av tusen colabeger som ble kasta ved innmarsj.
Kan snakke bare for meg selv her men jeg ble ihvertfall ikke sjekka for noe som helst på tur inn stadion. Ganske utrolig iogmed nazipurken i ålebyen presterte å arrestere fem av oss på lørdagskvelden for smelling av ett! knallskudd. Fire av de arresterte "slapp unna" med ei natt på glattcelle. Sistemann ble ilagt fem lakser i bot.
gammelerik wrote:Kan snakke bare for meg selv her men jeg ble ihvertfall ikke sjekka for noe som helst på tur inn stadion.
Jeg ble grundig sjekket da jeg gikk inn, men hadde ikke noen godsaker på meg da. Ser jeg virkelig mindre uskyldig ut enn gammelerik? Da blir jeg nesten litt bekymra.