Blir ikke med dere. Kjører egen bil fra Trondheim. Hvis noen vil være med og dele bensin og en fin utflukt så si fra. 2 ledig plasser. Opp igjen rett etter kamp.
Bussen er full ja, men det går lett å organisere en buss til! Det som trengs er:
En som kjører (det kan nødvendigvis ikke bli meg), og x antall passasjerer. Spre ordet alle mann! Vi var mer enn 18 søringer på både LSK og Lyn, så å fylle opp 2x9-setere burde det være muligheter for.. Selv på kort varsel!
ok. tror ikke jeg kan kjøre minibuss, med det førerkortet jeg har. men er det noen her som kan kjøre det og eventuelt noen flere som vil være med å spleise da?
Kjøre til stadion, kjøpe billetter, kjøre til egnet pub og ta noen øl for de som vil det, tilbake til stadion igjen. Vi har vel 1,5 time å slå ihjel før kampstart.
Noen som mangler, regner med dette kommer i løpet av morgendagen. Tar det i alle fall for gitt at alle dukker opp, skal ikke ha noe av at folk backer ut på min første tur som arrangør..
Du får penger av meg ved oppmøte i morgen, pga. likviditet og kassakredit og alt det der (jmf. Nils Skutle og RBK). Nok folk som kjenner meg og kan peke meg ut dersom jeg skulle prøve å snike meg unna betalinga. Er en spinkel kar, så det er lett å banke meg også.