Molde borte serien.

For de i sør

Moderators: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen

Post Reply
klovneri

Post by klovneri »

jeg ordner
rokdog

Post by rokdog »

Supert ;D Får du med deg ei kasse med assortert brus også? ;) Får seff igjen penger av kjernen ;)
Sneipen

Post by Sneipen »

rokdog wrote:Jeg har ikke tenkt å nekte noen å drikke, men med det første tegn til fjortisfyll og faenskap så er det rett ut av bussen og man får komme seg hjem på egen regning :)

:lol:

Jeg bestiller taxi tilbake fra Molde i skrivende stund :D
RBK og Liverpool
amundsf

Post by amundsf »

Øystein wrote:Edit: Amund har forresten slutta å gå på fotballkamp, tror jeg ;)
Ganz korrekt!

Dvs, er i alle fall ikke med på denne turen. Så jævlig mye styr for tida med jobb, leilighet, lån, bil, enda et lån, inventar og faens oldemor. For ikke å snakke om all denne helvetes registreringen ifm. Kjernen(turer). Men skulle Vikingkampen bli lørdagskamp så kan det nok hende jeg blir fuglen fønix :)
Tjuls

Post by Tjuls »

Om det blir en plass ledig på turen som det ble snakka om, så ER JEG MED!
ace

Post by ace »

Hvorfor kjører vi egentlig 30 seter når det er så stor pågang? Hadde blitt bedre plass til beina mine og da, hehe.
Svart og hvit for alltid!
Tjuls

Post by Tjuls »

Etter i kveld kan vi sikkert øke ganske mye ;) Synd vi ikke har flere billetter.. Jeg har 4 sikre her..
amundsf

Post by amundsf »

Bare en ting å si:

Lær til neste gang. Kamper som denne MÅ man bare være tidlig ute for.

Pugg dette budskapet! ;)
andy88

Post by andy88 »

En veldig kjip uavgjort i kveld, men nå er det bare å glede seg til vi reiser oss mot molde på søndag. Gleder meg noe voldsomt! Ble litt smådeprimert da Myhre kunne fortelle at Kris må stå over, men men...
Robbaan

Post by Robbaan »

andy88 wrote:En veldig kjip uavgjort i kveld, men nå er det bare å glede seg til vi reiser oss mot molde på søndag. Gleder meg noe voldsomt! Ble litt smådeprimert da Myhre kunne fortelle at Kris må stå over, men men...
Men makan til hjertebank som jeg hadde ikveld skal vi lete lenge etter.
Ordner seg uten kris, selvom det satt et lite grøss imeg.
MortenRugsveen

Post by MortenRugsveen »

amundsf wrote:Bare en ting å si:

Lær til neste gang. Kamper som denne MÅ man bare være tidlig ute for.

Pugg dette budskapet! ;)
Word!

er du ikke interesert før denne tid, kan du bare holde deg hjemme!
Guinness
Site Admin

Post by Guinness »

Enig med Morten. Denne turen har vært annonsert en god stund nå, og det hadde ikke vært store problemene å få satt opp en ekstra, evt. en større buss hvis folk hadde fått ut fingeren tidligere. Se på dette som en positivt ment input til neste gang.

Og, det er lov å reise på kamper selv om de ikke er de mest avgjørende kampene i ligaen. Folk flest har dessverre litt for lett for å prioritere kun de "viktige" kampene, selv om jeg mener alle kamper er viktige.

EDIT: Det siste var ikke ment som noen pek til noen her altså, bare en generell oppfatning :)
Tjuls

Post by Tjuls »

Grunnen til at jeg ikke har meldt meg på denne kampen er 100% pga pengene. Litt skrapa om dagen kan du si. Men hadde det nå dukka opp en plass, så hadde jeg ikke klart å holde meg unna. Det klarte jeg forsåvidt ikke på mandagen heller. Men da var det, til min store skuffelse, allerede utsolgt.

Slapp av. Tar meg ikke nær av noe dere kommer med. Mer enn nok folk her inne som vet at jeg hadde dratt på alle kampene om forutsetningene hadde ligget til rette for det. :D
rokdog

Post by rokdog »

ace wrote:Hvorfor kjører vi egentlig 30 seter når det er så stor pågang? Hadde blitt bedre plass til beina mine og da, hehe.
Hehe;P fordi vi før helga så at pågangen var såpass laber at vi ikke engang var 100% sikre på å fylle 30 seter.. Og en 30 seter er rimeligere enn en større buss ;) Vil ikke gå med for mye i tap, selv om lange staker som meg og deg må slite da;p
Sneipen

Post by Sneipen »

Kan vi la verdisaker ligge igjen i bussen når vi er i Molde? Skulle gjerne hatt med pc'n for å få arbeida et par timer :P
RBK og Liverpool
Post Reply