Haugesund

For de i sør

Moderators: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen

Guinness
Site Admin

Post by Guinness »

Jeg havnet på nei på denne turen. Jobb og konto tilsa at det ikke var så smart å reise dit. :(
Last edited by Guinness on Tue 04 May, 2010 14:40, edited 1 time in total.
disserud

Post by disserud »

:(
peroscar

Post by peroscar »

Reisende fra Bergen kommer med båt på søndagen, så finn en pub :D
-TT-
nieuwlaat

Post by nieuwlaat »

Hvordan er betingelsene for denne båtturen (pris, avgangstid, tidsforbruk, retur (nei, jeg gidder ikke å sjekke dette selv))? Har i utgangspunktet sørget for bilskyss fra Bergen, men litt sjøsprøyt er kanskje ikke å forakte.
peroscar

Post by peroscar »

http://www.flaggruten.no/
Var inne nå nettopp og da kostet det 153 pr. pers voksen om man betaler på nett! Turen tar ca 3 timer ifølge folk som er fra Haugesund og de selger øl på båten visstnok :D Opp igjen er det buss kl 2015 som gjelder da det er siste mulighet å komme seg vekk derfra på :)
-TT-
MortenRugsveen

Post by MortenRugsveen »

husk billettbestilling. Lite billetter igjen http://www.kjernen.com/index.php?option ... &Itemid=60
andreas_tt05

Post by andreas_tt05 »

se til helvette å meld dere på tur da. faan hvis dere bare sitter med fingeren godt planta oppi ræva blir det nemmelig ikke tur. FAAN.
TIFO TRONDHEIM.
klovneri

Post by klovneri »

tror det blir null tur for min del..
ace

Post by ace »

Siden de som produserer biler ikke tjener penger på bilene og dermed har funnet ut at man kan skru opp prisene på en liten del som er like stor som en Red Bull boks (inneholdet er forskjellig) til fantastiske kr. 2.800 eks mva. Har jeg måttet tømme sparekontoen mer eller mindre for kontanter og lønningskontoen er forholdsvis innholdsløs for tiden. Konklusjonen er at man prioriterer 16de mai og krysser fingrene for at Haugesund ikke rykker ned, slik at man kan ta turen til neste år. Nå skal jeg ut å sanke bark til barkebrød. God helg!
Svart og hvit for alltid!
Jomer
Tifo Trondheim

Post by Jomer »

Hvis dere har problemer med å få folk på turen. Hvorfor ikke legge den ut på flere fora?
Post Reply