Jau. Min erfaring er at man får mest ut av den når man røyker den på bøtte. Det spørs jo helt på hvor dreven du er til å trekke på andre måter også, men med bøtte har du ikke noe valg. Da skal alt ned uansett..

Blanda med litt tobakk. Ikke mye, men bare litt så den får et lite "feste" i tobakken. Best å røyke på er jo vannpipe selvsagt. Med frukt-te istedet for vanlig blubbevann, men det lønner seg å ikke være for ivrig på blubba. En kjenning av meg fikk sopp!!!! på lungene etter å ha røyka for mye vannpipe...
Pot røyker jeg bare som joint. Synes det er litt stramt å røyke. og god pot skal bare øke i intensitet. Det gjør den best som joint.
Å lage vafler er jo en klassiker da. Funker som faen det, men det tar et par timer før det virkelig begynner å svinge. Og da har du en rus som varer i timesvis...
Men det går med mye godsaker i ei røre da, så du bør helst deale selv når du skal gjøre det... Eller ha godt med penger. Varm opp 5-10 gram hasj til ei vaffelrøre (ei plate). Hasjen gnues (uten tobakk) og blandes i smeltesmøret. Easy peasy. Smaker godt gjør det også. Men pot smaker enda bedre selvfølgelig..
Musikk? Kyuss!!! og alt mulig annet av stonerrock, pønk og ordinær 70tallsrock.