Legalize

Tifo Trondheim

Moderators: EvileyeS, haavarl

haavarl
Tifo Trondheim

Post by haavarl »

Janie Jones wrote:Haavarl: Kva tykjer du er best? Eit forhaldsvist mellomstort miljø av folk som rusar seg på cannabis, eller eit lite miljø som byrjar med cannabis og går vidare med tyngre stoffer?
Jeg mener det er naivt å tro at omsetning av harde stoffer vil gå ned om cannabis legaliseres.

Jeg har da, temmelig voldsomt, blitt forsøkt pådyttet kokain i det vakre, frie, liberale Nederland. Bakfolka ønsker å tjene penger - noen folk vil alltid kunne bli overtalt til å prøve. Misbrukere vil alltid ha behov for å finansiere forbruket. "Langeren på gata" vil fremdeles selge også hasj, selv med hasjbar på hvert gatehjørne.

Men for å svare på spørsmålet ditt: Det sier seg selv at det er bedre at 30 % av befolkningen røyker hasj og ingen personer bruker tyngre stoffer ... enn om 6 % gjør det, og 3 % bruker tyngre stoffer. Jeg tror bare ikke at det kun er DISSE alternativene.

Kunne jeg valgt ville jeg gjerne gått inn for 0 alkohol, 0 tyngre stoffer, og fri hasj.(1) Men det valget eksisterer ikke.

(1) naturligvis helst 0 hasj også, trangsynt fanatiker som jeg er
planleggingsnazi
gammelerik
Tifo Trondheim

Post by gammelerik »

Ak-48 er helt sinnsyk. Den er rett og slett vill. Men Northern lights er min personlige favoritt sammen med Red spike (finner ikke red spike her). Ingenting som får deg så speisa som en god northern lights. Ofte hører man fra uerfarne folk at "dette er skunk. Beste poten som finnes". Det er ikke sant. Northern lights har pissa på all skunk`en jeg har prøvd ihvertfall. Veldig lettdyrka. Og av en eller annen grunn så blir de aller aller fleste hunnplanter. Og det er jo ingen bakdel. Men det er inneplanter da. Perfekt vinterhobby. 8)
Pris tror jeg ikke er så viktig egentlig. Prisen er vel mer en indikasjon på hvor vanskelig det har vært å få frem den aktuelle krysningen enn å beskrive hvor stort thc-nivå planten har. Alt over 15% er bra.

Personlig synes jeg det er mer spennende å dyrke utendørs, men det driter seg alltid. :roll: :lol:

Men skal du importere frøene anbefaler jeg deg å la en uten rulleblad opprette en postboksadresse. Tryggest det. Selv om pakkene du får er veldig diskrete... Det tryggeste er dog å forhøre seg med han du kjøper pot`en av om han har noen frø å gi deg. Evt hvis du finner frø i en god pot du har kjøpt. Spesielt dersom du ikke har dyrka opp planter før kan det lønne seg å tenke litt økonomisk og bruke frø du har pilla ut av pot`en din. Greit å prøve seg litt frem før man investerer.
Lond

Post by Lond »

Image
Eru
Tifo Trondheim

Post by Eru »

Eneste Vanilla Coke duger til
gammelerik
Tifo Trondheim

Post by gammelerik »

Image
Podgy

Post by Podgy »

http://weedfarmer.com/buy_seeds/index_en.html

Her er en side for de interesserte. Mulig det er noe spennende stoff der inne. Tog du an? :lol:
Rex perpetuus Norvegia
Lond

Post by Lond »

Ny narkolov i England
A letter from the Home Office's Drugs Legislation and Enforcement Unit revealed the proposed thresholds were: 7 grams of heroin, crack coacaine or cocaine in bulk, 10 Ecstasy tablets, 14 grams of amphetamine, 4oz of cannabis resin and 0.5 kilograms of cannabis leaf.
Greit nok for egen bruk det.
Gaustad
Tifo Trondheim

Post by Gaustad »

Liten, men dog så vakker og billig:

Image
Håvard
Tifo Trondheim

Post by Håvard »

Image
Tifo Trondheim 05
shadwell
Tifo Trondheim

Post by shadwell »

faen meg ikke rart synginga suger....dere er jo hasjvrak hele hopen :badgrin:
sangnazi
Gaustad
Tifo Trondheim

Post by Gaustad »

Jau, men vi synger - samme hvor steine vi er. Regner med at TT-gjengen, altså oss, ikke føyer seg i rekken av de som IKKE synger.
petters1984
Tifo Trondheim

Post by petters1984 »

Hehe.. Men vi har da en i TT som heier på bortelaget på lerkendal :roll:
UN99
Lond

Post by Lond »

haavarl
Tifo Trondheim

Post by haavarl »

Gaustad wrote:Jau, men vi synger - samme hvor steine vi er.
Avholdsfraksjonen i TT Sør melder om at vi også synger som faen.
planleggingsnazi
Gaustad
Tifo Trondheim

Post by Gaustad »

OK, da. Er det ikke bare du som representerer avholdsfraksjonen fra sør, da? Ikke for dét, jeg tror på at du synger som faen.
Post Reply