Forumbugs her:
Forumbugs her:
En liten bug med pm's såvidt jeg har funnet ut.
Får feilmelding ofte når jeg skal svare/skrive til noen. Dermed havner skiten i outboxen isteden for sendtfolderen.
Får feilmelding ofte når jeg skal svare/skrive til noen. Dermed havner skiten i outboxen isteden for sendtfolderen.
nec spe nec metu
- Gøran Karlsen
- Tifo Trondheim
-
Lond
Re: Forumbugs her:
Dette gjelder også emails om man prøver sende disse fra profilen til en person, slik at de går via forumet. Faktisk i enda verre grad enn pms da jeg enda ikke har fått sendt en mail. Og gudene vet hvor disse havner når de ikke blir sendt. pms havner ihvertfall i outbox'en min.recon wrote:En liten bug med pm's såvidt jeg har funnet ut.
nec spe nec metu
-
Lond
-
Lond
endra dato og klokkeoppsettet til en "norskere" visning nå, men fikk særdeles liten respons på det her på min skjerm ihvertfall. Her vises det fortsatt med mnd før dag i mnd, og med 12timersvisning med AM/PM. 
Edit: Fikk et plutselig innfall av intellektuell natur, og dermed var dette problemet løst. Så later vi alle som om denne adminblippen aldri hendte.
Edit: Fikk et plutselig innfall av intellektuell natur, og dermed var dette problemet løst. Så later vi alle som om denne adminblippen aldri hendte.
nec spe nec metu
-
Lond
-
Guest
http://www7.nrk.no/nrkplayer/default.as ... s_id=25936
Admin lurer: Hva i all verden var poenget her?
Una poquita svarer: Test på skinnet, det viser ikke at det har kommet nye medlinger. Det må gjøres no med.
Admin sier: Mulig det. Brukeren her ble slettet uansett med den e-mailen og profilen! Her vises det nye posts!
Admin lurer: Hva i all verden var poenget her?
Una poquita svarer: Test på skinnet, det viser ikke at det har kommet nye medlinger. Det må gjøres no med.
Admin sier: Mulig det. Brukeren her ble slettet uansett med den e-mailen og profilen! Her vises det nye posts!