Dette er en mandagskamp. Det vil ikke bli satt opp noen felles tur, men flere kommer til å kjøre sine egne biler. Det kan hende at det er ledige plasser i noen av disse bilene, så det er vel egentlig bare å melde seg frivillig til å ta med passasjerer, eventuelt melde seg som passasjer..
Last edited by EvileyeS on Tue 26 Sep, 2006 05:17, edited 2 times in total.
Minibuss med 16 seter i, koster ca. 5100,- med sjåfør, tur-retur Oslo-Skien om jeg ikke husker helt feil.. har papira hjemme på minibussen vi egenltig skulle ha leid søndagen... Uansett, så blir det 320,- per person, runda opp til nærmeste tier, DET husker jeg ihvertfall!
Eneste problemet er all rushtrafikken på den tida...
Blir gjerne med på minibuss hvis det blir det EvilEyes. Hvis ikke holder vi vel bare oppsatt plan? Rett fra Lysaker til Skien Mange som har meldt sin interesse hittil for en evt. minibuss?
Problemet med minibuss er rushtida... man skal kjøre hardt for å rekke fra Oslo sentrum til Skien med minibuss i rushtida... Jeg rekker ikke inn til Oslo sentrum før nærmere 1630-1645, og da skal det godt gjøres å rekke nedover igjen... Tror nok vår opprinnelige plan er det greieste, Kjetil